.adslot { border:2px solid aliceBlue; margin:2px; }

Total Pageviews

Blog Archive

Sunday 27 October 2013

MODEL NAOMI CAMPBELL.

Walking tall! She rose to the challenge when Wossy asked her to model the shoes for the first time in 20 years


  • Me I no kuku see wetin fine for dis girl body!!!
  • If una come my village una go see more than 2000 babes wey fine pass dis.
  • Upon all na so she get BAD TEMPER like tiger wey just born pikin. Na so she dey slap Reporters face like say notin happen. I hear say she get ANGER MANAGEMENT ISSUES sef.
  • One man food na anoda man poison. Dis na d real JAMO babe o...( I can hear you say bombo-wettin?). BOMBO-JAKASO!!! Abeg count me out o.
  • I hear say na Naija guy be eem BOY FRIEND...Ma broda, I go remember you in my prayers.

No comments:

Post a Comment