.adslot { border:2px solid aliceBlue; margin:2px; }

Total Pageviews

Blog Archive

Thursday 26 September 2013

BRAXTON'S HOT BACK-SIDE!!!







This is one of the famous BRAXTON SISTERS. They are a well known R&B Group in America. Their first single was called GOOD LIFE!!!

  • From what I see here, she is indeed LIVING THE GOOD LIFE.
  • Me I go look o....In fact I go even DO sef. Ah ah...wettin sef...You wan KILL ME?
  • DIS IS GAJUUUUUU ke....OLEKU IJA ORE. She don make man body to stand KAKARAKA (attention).
  • From front o...from back o...all na POI.....chei...dis is too muchhhhhh. Me I go just DIE for dis babe hand...walahi. (Make una no hold me o, I beg una).
  • I sure say some of my readers don dey PISS for body sef. Ennn....good for you....make una dey read my BLOG well well.
  • Dis na AYAKATAAAAA!!! AJAPAJAPAA!!! ASHUKUSHUKUU!!!
  • I beg make dis babe no take mistake enter BROAD STREET with dis tin o....Those AREA BOYS will have a field day. Even Central Bank Staff sef go park moto to watch SHOW. Their Governor, Sanusi sef go commot him office come look...bcos I know say he like SKIRTS well well...not to tok of dis wan wey skirt don commot road (expressroad).
  • Dis babe na d ORIGINAL PT (prick teaser).
  • And believe it or not...dis girl papa na pastor o...nawa.

2 comments: