.adslot { border:2px solid aliceBlue; margin:2px; }

Total Pageviews

Blog Archive

Wednesday 11 September 2013

WHAT'S HAPPENING TO OUR WOMEN?




  • I came across this somewhere. Wettin dey do awa women dis days?
  • Do you need to show IT ALL before you sabi say you Koool?
  • Abi na by force to behave like oyinbo people? 
  • Dis is an adulteration of awa cultural values? Please leave something for awa children to come.
  • OK...Tank you...I don see your body. Wettin come remain??? I go chop am???
  • Wettin dey pain me pass be say most times d body go dey KAMPE like dis wan (check out those HIPS...kaiii na BUCKET), but d face go come WORWOR.
  • You can feel free to call me OLD FASHIONED, but it is always good to leave something to a man's imagination. Small dozes beta pass OVER DOZE!!!
  • I kno say some of my readers don PISS for body finish...but no worry...I go SETTLE d matter.
  • D tailor wey make dis dress should be arrested, and dis girl should report to me for BEDMATIC DISCIPLINE!!!.Lol.
  • CASE CLOSED.

No comments:

Post a Comment